لاغری


منوی وبلاگ
اطلاعات لاغری

درباره :
صفحه نخست
تماس با نویسنده
عناوین مطالب وبلاگ
اضافه به علاقمندی ها
صفحه خانگی شود

نویسنده



دسته بندی موضوعی
 
آرشیو
تیر ۸٧


لینک دوستان
  قالب وبلاگ
اخبار ايران
اخبار ict
تفريحات اينترنتي
تالارهاي گفتگو
  rss 2.0  



لوگوی دوستان
وبلاگ فارسی

رژیم غذایی هفت روزه برای لاغرشدن

رژیم غذایی هفت روزه برای لاغرشدن

روز اول: صبحانه:یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:اب گوجه فرنگی-سوپ گرم-سالاد خیار کاهو

شام:سوپ گرم با سبزی-یک لیوان ماست

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز دوم:صبحانه:یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:اب گوجه فرنگی -یک لیوان ماست-چای کم رنگ با لیمو و شکر یا عسل و یا قهوه میتوانید استفاده کنید.

شام:گل کلم که با بخار پخته شود-یک لیوان ماست-پرتقال

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز سوم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار: اسفناج پخته شده -سالاد کلم با ماست مخلوط-یک لیوان ماست-چای کم رنگ لیمو کهبا شکر یا عسل مخلوط باشد

شام:سبزی-بادنجان سرخ کرده به مقدار کم-سالاد خیار-ماست و میوه

 

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روزچهارم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:سوپ گرم سبزیها -اب گوجه فرنگی-سالاد سیب با کرفس با پرتقال رامخلوط کنید.

شام:سبزی-گوجه فرنگی پخته شده-سالاد کرفس باپیاز وهویچ-ماست

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز پنجم: صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:سبزی پخته شده-اب گوجه فرنگی-ماست-سالاد میوه

شام:سبزی-پیاز و لوبیاسبز پخته شده به مقدارکم-ماست-یک عدد هلو

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز ششم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:اسفناج پخته شده-اب گوجه فرنگی-ماست-سالاد گل کلم با هویچ وپیاز

شام:سبزی-گوجه فرنگی پخته شده با پیاز و فل فل سبز-ماست-یک عدد گلابی

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روزهفتم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:سبزی پخته شده-اب گوجه فرنگی-ماست-سالاد کلم با لیمو

شام:سبزی-نخود سبز اب پز-سالاد کرفس-یک لیوان ماست

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

پایان.

 

...