لاغری


منوی وبلاگ
اطلاعات لاغری

درباره :
صفحه نخست
تماس با نویسنده
عناوین مطالب وبلاگ
اضافه به علاقمندی ها
صفحه خانگی شود

نویسنده



دسته بندی موضوعی
 
آرشیو
تیر ۸٧


لینک دوستان
  قالب وبلاگ
اخبار ايران
اخبار ict
تفريحات اينترنتي
تالارهاي گفتگو
  rss 2.0  



لوگوی دوستان
وبلاگ فارسی

لاغری

روشهای لاغری

چه کسانی باید رژیم بگیرند؟

1- کسانی که اضافه وزن دارند

2- کسانی که کمبود وزن دارن

3-کسانی که از بیماریها رنج میبرند و باید در تغذیه انها از رژیم غذایی استفاده کرد.

که در اینجا ما به بحث لاغرشدن و راههای لاغری میپردازیم.

 چهار امر در اقدام به لاغر شدن:

اول از همه باید بدانید که در لاغر شدن اولین امر مهم تصمیم گیری درست و اراده قوی هست.

دوم اینکه باید بدانید که لاغر شدن به معنای گرسنگی نیست.

سوم اینکه به وزن ایده ال رسیدن نه تنها در اندام موثر است بلکه در سلامت جسم وشادابی بسیار مهم است.

چهارم اینکه نا امیدی بزرگترین شکست هست.

 

 

...



لاغری(سوالات)(درخواست برنامه)

  مهم:

------------------------------------------------------------------

عزیزان میتوانیدسوالهای خود را در مورد لاغری و درخواست برنامه ی رژیم لاغری و ورزش در قسمت نظرات(پیامهای دیگران)ذکر کنید و یا به ایمیل ارسال کنید.و پاسخ شما در پایین همین صفحه نمایش داده میشود و یا  در صورت در خواست شما به ایمیلتان ارسال میشود.

ایمیل :                          nahelpso@ymail.com

توجه:

لطفا برای درخواست رژیم لاغری زن یا مرد بودن ذکر شود

سن و اندازه قد و وزن ذکر شود.

--------------------------------------------------

عزیزان توجه داشته باشید در صورتی که خواستید جواب به امیلتان ارسال شود پاسخ شما فقط با این ایمیل ارسال میشود.

nahelpso@ymail.com

---------------------------------------------------------------------------

...



رژیم

توضیحاتی درباره رژیم

 

رژیم غذایی گرسنگی نیست

رژیم غذایی بر خلاف گرسنگی چشم پوشی اگاهانه و محدود از تغذیه هست و زمان ان هر کس میتواند به اختیار انتخاب نماید بدون اینکه گرسنگی شدیدی را احساس کند.

 

رژیم غذایی از دیدگاه پزشکی

از نظر پزشکی رژیم غذایی قبل از همه بر تغذیه های متداول که موجب بیماری میشوند اثر میگذارد و ان را خنثی میکند.

 

رژیم صحیح

هر نوع رژیمی صحیح نمیباشد و انواع مختلف دارد و هر رژیمی هم برای هرکس به میزان مناسب نیست. دریک دوره کلینیکی اگر احساس راحتی نکنید ممکن است در انتخاب غلط باشد.

 

 

 

 

...



رژیم غذایی هفت روزه برای لاغرشدن

رژیم غذایی هفت روزه برای لاغرشدن

روز اول: صبحانه:یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:اب گوجه فرنگی-سوپ گرم-سالاد خیار کاهو

شام:سوپ گرم با سبزی-یک لیوان ماست

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز دوم:صبحانه:یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:اب گوجه فرنگی -یک لیوان ماست-چای کم رنگ با لیمو و شکر یا عسل و یا قهوه میتوانید استفاده کنید.

شام:گل کلم که با بخار پخته شود-یک لیوان ماست-پرتقال

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز سوم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار: اسفناج پخته شده -سالاد کلم با ماست مخلوط-یک لیوان ماست-چای کم رنگ لیمو کهبا شکر یا عسل مخلوط باشد

شام:سبزی-بادنجان سرخ کرده به مقدار کم-سالاد خیار-ماست و میوه

 

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روزچهارم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:سوپ گرم سبزیها -اب گوجه فرنگی-سالاد سیب با کرفس با پرتقال رامخلوط کنید.

شام:سبزی-گوجه فرنگی پخته شده-سالاد کرفس باپیاز وهویچ-ماست

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز پنجم: صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:سبزی پخته شده-اب گوجه فرنگی-ماست-سالاد میوه

شام:سبزی-پیاز و لوبیاسبز پخته شده به مقدارکم-ماست-یک عدد هلو

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روز ششم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:اسفناج پخته شده-اب گوجه فرنگی-ماست-سالاد گل کلم با هویچ وپیاز

شام:سبزی-گوجه فرنگی پخته شده با پیاز و فل فل سبز-ماست-یک عدد گلابی

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

روزهفتم:صبحانه: یک لیوان اب پرتقال یا یک عدد پرتقال (در صورت موجود نبودن یک عدد میوه)

ناهار:سبزی پخته شده-اب گوجه فرنگی-ماست-سالاد کلم با لیمو

شام:سبزی-نخود سبز اب پز-سالاد کرفس-یک لیوان ماست

توجه:دربین غذاها یا میان وعده میتوانید از میوها یا سبزی ها استفاده کنید

پایان.

 

...



ورزش

ورزش

ورزش هم بسیار مفید در لاغر شدن است که میتواند چربیهای بدن را سوزانده و به ماهیچه تبدیل کند

بهتر است از ورزشهای هوازی مثل نرمش- طناب زدن-دوچرخه و... استفاده کرد.

روزی حداقل نیم ساعت ورزش کنید.

...